• 1405/03/24
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم

اولین کمیته درون بخشی کاهش مرگ نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم،اولین کمیته پیشگیری از مرگ نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه با حضور معاون بهداشتی و اعضای این کمیته روز چهارشنبه 20خرداد ماه در دفتر معاونت بهداشتی شبکه بهداشت برگزار گردید. 

"عادل امیری " معاون بهداشتی و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم در خصوص اهمیت شاخص مرگ نوزادان، علل و شناسایی عوامل خطر بر لزوم مراقبتهای پیش از بارداری، انجام آزمایشات و مراقبتهای حین بارداری تاکید کرد.

در ادامه " پروین هاشمی" به شرح برنامه های بهداشتی تا پایان سال 1405 پرداخته گفت : پیگیری ویزیت نوزاد توسط پزشک پیگیری نوزادان بستری و مراقبت ویژه توسط کارشناس ستادی و نیروهای محیطی ، تاکید بر تغذیه با شیر مادر بخصوص برای نوزادان نارس به همراه مراقبت ویژه مادر باردار در اولویت کاری واحد بهداشت خانواده و در راستای کاهش مرگ و میر خواهد بود . هاشمی افزود: غربالگری بیماریهای دیابت، فشارخون و بهداشت دهان و دندان(جرم گیری دندانها) برای افرادی که دفترچه روستایی دارند رایگان می باشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 154764
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید